Ларп заигравания с реалността

larp-dr-who-pvp20130411

Тъй като мен никога не ме е спирало да се изказвам тотално неподготвена и абсолютно неосведомена по каквито и да е теми – щото съм жена, и прочие, измислете си  причини, разбира се, че реших да се набъркам из дебрите на литературния ларп, и благодарение на прекрасната си редакторка Крис, даже няма да ме бият много за моите така лесно хвърлени като магичен прах думи по повод едно много забавно, но само за гледане от някое топло, уютно и окапучинено място, поне от моя гледна точка това, хоби като вездесъщото ларпене. Ето началото на едно мое приключение, което надявам се няма да ми докара някой меч по главата в слънчев летен ден 🙂

https://fantasylarpcenter.com/books/560-larp-books-anna-hells

Вашият коментар

