Diablo – книгите, round 2

Blizzard-Holiday-Header-2011-01

Та, ако не съм казала вече няколкостотин пъти – аз съм не просто четящ, ами и играещ човек. И да, знам че има огромно времево противоречие между двете, но разковничето е в почти непостижимия баланс и желязната дисциплина на редуване на удоволствията. Е, така би трябвало, де, ама тъжната истината е, че основният резултат от това да бъдеш няколко неща едновременно, е леко прегряване на мозъка и евентуално вдигане на левъла в стил Люси, но ако великолепната Скарлет Йохансон вдигаше по 100 единици скил на секунда, аз вдигам по 1 на полугодие … Мда, тъжната реалност на нормалността.

И, в тоя ред на мисли съм и огромен фен на проектите свързани с игри – от половин година всеки петък вися до среднощ вперила сълзящ поглед в телевизора, позициониран несменяемо, въпреки опитите на телевизионния приемник да се самоизключи на всеки 2 часа бездействие, тъй като, все пак – кой нормален човек гледа едно и също нещо цели 2 часа, на BOX Tv и осемчасовата игрова вакханалия Next Tv. Научих се и на разни странни думички като стрийм и туич, и напоследък на още една – Лимбо. Проектът на чистилището на родните геймъри, имащи своя визия за лайфстайл, която не включва Биг брадър, Джорджано и Божинов, публикува няколко мои тъй наречени статии – размисли на теми пряко свързващи двете ми изкушения- времегубки от първия абзац, в опит за нещо забавно, провокативно и умерено смислено, което може и някой ден да се превърне в нещо книжно с моето име на корицата. Ама това са си мечти засега.

Докато чакате моята невероятно усложнена личност да събере сто фентъзи автора, за които да ви разкаже в луксозно подаръчно издание, на което великия книжен могул Блажев да му напише предговора (кхъм, кхъм) можете да вкусите от бъдещите словоблудствени удоволствия в първата ми статия за Лимбо, посветена на Diablo играта и книгите, за които съм вече писала в блога си, макар и от малко по-различна гледна точка. Материалчето ми няма други претенции, освен да бъде забавно, както винаги. Щуротии ми ражда умът на почти всякаква тема, и нямам почти никакви тежки пристрастия (освен към котки), които да не ми позволяват да се шегувам с почти всичко, и навсякъде, където са склонни да ме търпят като нередактируем шемет във вечна битка с БЕЛ, започнала още от времето, когато това значеше името на Красавицата, дето беше гадже на Звяра, а не просто български език и литература. Та забавлявайте се, и ми се радвайте, щото борсуци като мен не биха разбрали читателския гняв, колкото и да е справедлив 🙂

Книгите по Diablo – шедьоври или бездарие?

Вашият коментар

