Нови приказки от цял свят

Любомир Николов

166730_b

Няма фентъзи любител около тридесетте, който да не е „проходил“ във фентъзийния жанр с преводаческите шедьоври или книгите -игри на страхотния Любо Николов или Колин Уолъмбъри, както си го знам аз лично от моето си тийн детство. Абсолютен талант, незвисимо за каква употреба на думи става въпрос. И сега същият ме изненадва с невероятна подборка от приказки за най-малките, от онзи тип с интересните герои, бързо развиващото се действие, написано така, че да хване здраво малките подрастващи мозъчета, и със задължителната поука накрая, която не звучи нито прекалено по модерному политически коректна, нито архаично наставически – суховата, ами съвсем си истински реална, точно такава, каквато ти се иска бъдещите поколения наистина да разберат и приложат някой ден в живота си, в опит да постигнат щастие. Не на последно място изключително красивата корица и оформление би трябвало да грабнат всяко необлъчено с чалга-криптонични вълни детенце, чието обучение не е съвсем неглижирано от вечно заети родители. Прекрасен нощен подарък, и за децата, и за техните малко попораснали създатели.

2 thoughts on “Нови приказки от цял свят

  1. Аха, невероятна книжка, нали? Суперска, суперска работа! – казвам и аз, че да не остана по-назад… Цунки и за теб, Ана, и за Любомир Николов (въпреки че не го познавам лично)! Да е жив и здрав! И чакам още приказки от цял свят… То светът си е достатъчно голям поне за още една порция, нали? Весето Ф.

  2. Миналата седмица споделих в блога си колко ми харесват коментарите ти за детска литература : ) Ето че сега ме радваш с публикация за любима моя книжка. Напълно съм съгласна с теб. Чудната ракла с приказки на Любомир Николов би дарила скъпоценни споделени мигове на цялото семейство. Авторът и издателите заслужават поздравления за чудесно свършената работа!

Вашият коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.