Ники Теллалов

67858z

Да събудиш драконче, Царска заръка, Пълноземие, Слънце недосегаемо

Николай Теллалов

Не вярвах, че ще прочета българска фантастика след задължителния в учебната програма преди години Любен Дилов. Не че бях разочарована, или че ми беше изключително скучен, но не бих искала да го прочета отново. Въпрос на вкус най-вероятно.
И един слънчев ден попаднах на първата ми Таласъмия, и първият досег с Теллалов. Явно съм била впечатлена, защото обърнах света и сайтовете за поръчка на книги, за да се домогна до всичко, което е издал.
Не вярвах, че толкова различни една от друга книги биха могли да ми харесат. Всичките. Заедно.
Толкова много, понякога твърде много, идеи, явно родени и развити по различно време, но с резултат, който впечатлява. Отново повтарям, такива книги, в този стил, не чета. Но неговите прочетох. Неведнъж.
И чакам следващите.

3 thoughts on “Ники Теллалов

Вашият коментар

